Masz pytania? Zadzwoń!
tel791 009 110

FAQ - czyli najczęściej zadawane pytania



Aby móc kupować w NASZYM SKLEPIE nie musisz zakładać konta klienta. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji, jako gość.



Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza, w którym podaje się swoje podstawowe dane osobowe. Są one potrzebne do realizacji zamówienia. Dzięki temu uzyskasz dostęp do historii swoich zamówień. Do logowania będzie służył podany podczas rejestracji login oraz hasło.

 



Dokonując rejestracji z NASZYM SKLEPIE automatycznie zakładasz swoje konto, do którego masz wyłączny dostęp. Posiadając własne konto:
- możesz składać zamówienia
- korzystać z kuponów rabatowych i Ofert Specjalnych
- zobaczyć stan swojego zamówienia
- przeglądać historię wszystkich swoich zakupów.



Jeśli przypadkiem złożyłeś zamówienie, lub chcesz z niego zrezygnować jeszcze przed jego wysyłką prosimy o jak najszybszy kontakt z z nami pod adres biuro@fotmax.pl lub telefonicznie pod numerem 48. Możesz również wejść na swoje konto i anulować to zamówienie.



Dla wygody naszych klientów oferujemy płatności:
PRZELEW BANKOWY - Możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. Towar zostanie wysłany po ich zaksięgowaniu na naszym rachunku.
PRZELEW ON-LINE - przy wyborze płatności wybierz serwis lub PayU. Po wybraniu swojego banku zostaniesz skierowany na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu się na swoje konto dokonasz wpłaty.
ZA POBRANIEM - zapłacisz za przesyłkę przy odbiorze paczki od kuriera. Zadbaj o przygotowanie odpowiedniej kwoty.



Tak, jest to możliwe. Jest to polecany przez nas sposób płatności szczególnie przy dużych kwotach zamówienia. Paczka jest wysyłana w momencie gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. Następuje to zazwyczaj następnego dnia roboczego po wykonaniu przelewu.



Koszt wysyłki jest uzależniony od wartości zamówienia i sposobu dostawy. Prosimy zapoznać się z aktualnym cennikiem na stronie Koszty Dostawy (link w stopce sklepu).



Zamówienia wysyłamy za pomocą uznanych na rynku firm kurierskich - DPD, a także Poczty Polskiej. Najszybszym sposobem dostawy jest wysyłka KURIEREM. Realizujemy je codziennie (bez sobót i niedziel) i towar najczęściej dociera do klienta w następnym dniu roboczym.



Zamówienia na dostępny na magazynie głównym towar staramy się wysyłać kurierem w ciągu 24h, od momentu złożenia zamówienia, w dni robocze. W przypadku pozostałych towarów natychmiast po jego pojawieniu się na magazynie.

 



Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Najczęściej przesyłki dostarczane są w godzinach od 9 do 15. Kurierzy są zwykle elastyczni i jeśli nie zastają kogoś w domu, wówczas kontaktują się z adresatem telefonicznie. Jeśli pracujesz w tych godzinach rozważ dostawę do zakładu pracy lub pod inny adres.



W takiej sytuacji kurier będzie kontaktował się telefonicznie z klientem, aby umówić się na odbiór paczki w innym terminie lub innym miejscu. Jeżeli kurier nie jest w stanie dodzwonić się do klienta wówczas pozostawia informację awizo.



- zaloguj się do swojego konta za pomocą adresu email i hasła użytego przy rejestracji.
- przejdź do sekcji “MOJE ADRESY” i kliknij przycisk “Edytuj”
- po wprowadzeniu zmian nie zapomnij ich zapisać. Kliknij przycisk “Zapisz”
- dane zostaną zmienione od razu po zapisaniu.



Najczęściej nie, gdyż kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą. Prosimy natomiast o jej sprawdzenie natychmiast po odbiorze przesyłki od kuriera i w jego obecności. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności zawartości czy mechanicznego uszkodzenia towaru prosimy bezwarunkowo sporządzić w obecności kuriera protokół rozbieżności.



Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane i sprawdzane przez wykwalifikowany personel. W sytuacji, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia (uszkodzona taśma, folia lub opakowanie), należy przesyłkę rozpakować przy kurierze lub odmówić odbioru. Należy wtedy poinformować nas o takim zdarzeniu, a następną przesyłkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.



Jest to możliwe. Proszę złożyć zamówienie poprzez koszyk sklepu fotmax.pl i wybrać opcję Odbiór Osobisty. Prosimy o kontakt telefoniczny ze sklepem w celu uzgodnienia terminu odbioru.



Logując się na swoim koncie możesz zobaczyć co dzieje się z Twoim zamówieniem w danej chwili.



Do każdego wysłanego towaru dołączamy paragon fiskalny lub fakturę Vat, która jest dowodem zakupu. Oprócz tego, produkty które tego wymagają zawierają instrukcję i kartę gwarancyjną.



Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT. Wystarczy w momencie zakupu wypełnić odpowiednie pole zamówienia podając: Nazwa firmy, adres i NIP. Jeśli zapomniałeś o tym przy zamówieniu odeślij do nas w ciągu 14 dni oryginał paragonu fiskalnego, podaj odpowiednie dane do dokumentu. Fakturę prześlemy Ci na podany w sklepie adres email.



Źle wystawioną fakturę (oryginał) należy do nas odesłać wraz z właściwymi danymi. Po jej otrzymaniu poprawimy odpowiednie dane i odeślemy Ci na podany w sklepie adres email.



Jeżeli dany produkt nie posiadał karty gwarancyjnej oznacza to, że karta taka nie jest potrzebna, produkt można reklamować bez niej.



Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań to można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie Państwo na stronie Zwrot Towaru (link w stopce sklepu)


profesjonalne
akcesoria
fotograficzne